mandag den 22. juni 2009

En hård weekend

Nå, så må vi på den igen. En ny ugen venter, med nye dejlige dage - sommerdage. Nye oplevelser og nye udfordringer. Det har været en ualmindelig hård weekend. Jeg blev pålagt en ekstra vagt, så jeg endte med dobbeltvagt lørdag aften og nat. Så lige hjem og sove 5 timer og ind på arbejdet igen. Hold da op hvor var jeg træt da jeg lagde mig på puden i aftes. Jeg tror faktisk jeg sov inden jeg ramte puden:-)

Nu sidder jeg så her, frisk og udhvilet. Jeg har lige en enkelt vagt mere i aften, men derefter har jeg fri en hel uge - SKØNT. og særligt nu, hvor det så oven i købet ser ud til at blive lidt sommervejr. Nej, hvor skal jeg nyde min have. Palle har sat en masse kønne sommerblomster, og kan bare nøjes med at nyde. Det er lige noget der passer mig.

Imens kan jeg så vente på at få en opringning fra Tyskland. De som har forældrene til sådan en hund vi har udset os, venter hvalpe og det er lige op over. Tæven havde termin i går, så nu kan det blive når som helst og vi glæder os. Begge forældre har vi set billeder af og de er rigtig fine og har fine stamtavler. Ikke at det har noget betydning for os som sådan, men skulle man blive "bidt" af hunden, kunne det jo være man gerne selv vil prøve at have hvalpe, så betyder det noget, at papirerne er i orden, særligt fordi det jo er en racehund. Men foreløbig kan vi altså bare vente og vente.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar