torsdag den 2. juli 2009

Av, av, piv

Jeg har vist lidt ondt af mig selv i disse dage. Jeg går rundt med en eller anden form for infektion. Jeg har har ondt og er tung i hovedet. Det er egentlig ikke fordi jeg er sådan rigtig forkølet, men jeg føler jeg er fuld af snot i hovedet alligevel, det gemmer sig bare langt inde i bihulerne. I perioder hoster jeg vrangen ud af mig selv, og ørerene er fuldstændig lukkede, som havde jeg høreværn på. Ørelægen har da også kunnet konstatere, at min ene trommehinde er sprunget - AV for den. Det er vel derfor jeg har ondt i ørene. Nu må det godt snart gå på retur. Ikke engang det varme vejr får det til at gå hurtigere over, eller ja, hvad ved jeg egentlig om det, det er jo ikke til at sige om det havde været anderledes, hvis det havde været koldt.

Mens jeg har så ondt af mig selv, kan jeg da drikke the med honning, som dog ikke er det bedste i sommervarmen og så nyde synes af de blomster, som strækker sig langt efter solens stråler. Stokroserne begynder så småt at titte frem og klematisen er ualmindelig smuk lige nu.

1 kommentar:

  1. Det er da synd for dig , at du er så skidt. Håber det snart bliver bedre. Stort knus Trillemormor

    SvarSlet