søndag den 23. maj 2010

Han huskede det:)

Det er længe siden jeg har fået SÅ smuk en buket. Han kommer jævnligt hjem med blomster, men i fredags - på vores bryllupsdag kom han hjem med denne. Er der noget at sige til, at jeg elsker ham. Han har det hele. Alt nævnt intet glemt både på godt og ondt - heldigvis. Jeg syntes I også skulle have mulighed for at nyde synet.

Jeg flytter den med mig fra rum til rum, så jeg kan nå at nyde den fuldt ud, for om lidt skal jeg afsted igen til Norge for at arbejde. Jeg er næsten helt ked af at den ikke står så smukt når jeg kommer hjem igen, men fordelen er, at jeg husker den som smuk og farverig og ikke som slap og falmet, som det ofte går, når buketter står lidt længere end de måske egentligt skal.

1 kommentar:

  1. Hei, for en skjønn bukett, godt å høre at dere har det så godt:) Jeg har en utfordring til deg på min blog, ta en tur innom da vel.
    Knus

    SvarSlet