fredag den 11. marts 2011

Motivationen...

... har det sjovt nok med at forsvinde i min arbejdsuge, vel at mærke i forhold til "kuren" og min træning. Det er ikke let at for mig at tage mig sammen til at komme afsted om formiddagen, når jeg skal hjemmefra igen kl. 14 for at komme på job. Jeg har overvejet at tage hjemmefra endnu tidligere og så træne lige inden jeg skal arbejde, men der er ingen hold jeg kan følge på det tidspunkt. Det betyder konditions- eller styrketræning. Det er egentlig også fint nok, men så må jeg vist få lavet et træningsprogram samt få en ordentlig introduktion til maskinerne, så jeg ikke bruger dem forkert og skader kroppen. Det kan man imidlertid kun få om torsdagen, så det kan altså tidligst blive næste torsdag og der har vi klassearrangement i Anders' klasse. Det er altså ikke let. Ugen efter arbejder jeg, så kommer der til at gå endnu næsten 3 uger, hrfff!. Må vist se om det er muligt at få en intro og et træningsprogram lavet på et andet tidspunkt i et af de andre centre, jeg har heldigvis fire at vælge imellem. Indtil da kan jeg så glæde mig over at der er røget halvanden kilo af sidebenene eller hvor de nu er røget, så jeg har tilladt mig at lade mig friste i dag og har købt en lille formiddagskage. Så må jeg vist til træning i weekenden:)

Jeg har været tidligt oppe, det er skønt, for jeg har nået at gøre begge badeværelser rene, har støvsuget, børstet Dina og luftet hende, så nu kan jeg med god samvittighed sætte mig og strikke nogle timer.

Herfra er der blot at sige: GOD WEEKEND! - jeg skal arbejde:/

3 kommentarer:

  1. Det er så flot, at du træner Charlotte - jeg ved, hvor svært det kan være at indpasse, når man arbejder om aftenen eller har skiftende arbejdstider, som jeg havde i masser af år.
    Rigtig god weekend til dig!

    SvarSlet
  2. Så flink du er :) Selv har jeg mistet 7 kg siden 24. januar på å legge om kosten, men så hadde jeg BMI 39 da jeg startet. Jeg har laget en egen blogg for da ble det så offentlig at jeg bare må holde ut :)Jeg skal også begynne å trene, men i dag la jeg treningen til husarbeidet som ofte blir forsømt pga strikkepinnene. Ha en riktig god weekend :)

    SvarSlet
  3. Det er godt gået Charlotte.
    Jeg er sikker på, at du finder en løsning, så motionen kommer på programmet, også i arbejdsuger :-)

    SvarSlet