mandag den 4. juni 2012

Så blev han færdig

Eller... Man kan jo aldrig helt vide med ham. Han får altid nye idéer og måske bliver der lavet lidt om på det hen ad vejen, men indtil videre er det færdigt. Projektet jeg taler om er Palles havedam. For en måneds tid siden så den sådan ud:

Nogle dage efter besluttede han sig for en anden kant og så kom til til at se sådan ud:

Planen var så at at vandet i det lille bassin øverst skulle falde ud over kanten og ned i det større bassin, men det blev vist aldrig helt godt, for pludselig havde han igen lavet om. Fyldt hullet op og lavet en lille forhøjning og nu ser det færdige resultat sådan ud:



Kan man andet end at elske ham. Jeg tror han bruger sine små haveprojekter som terapi og det er jeg bestemt ikke ked af. Fantastisk hvad man kan have i en lille have. Stor trampolin, som nærmest er kilet ind mellem huset og hækken, bålplads og nu også fiskedam og ja, der er også komme fisk i. Dem hentede vi i går og han fik dem som en fars dags gave på forskud :-)

De er lidt sky endnu og holder sig på bunden, men med lidt god vilje, kan man vist godt se de er der.

10 kommentarer:

  1. Hold da helt op din mand er fantastisk til at lave sådan noget...det er superflot.;-))

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, Helvig, det synes jeg faktisk også:-) og han har altid så mange idéer:-)

      Slet
  2. Hvor er det flot - wow! Tillykke med den skønne havedam :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker:-) Jeg kommer så meget til at nyde den:-)

      Slet
  3. Ih hold da op, han har da haenderne skruet rigtigt paa.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er der absolut ingen tvivl om, Lin:-)

      Slet
  4. Du er da godt gift ;-) Det er blevet så flot, tillykke med et sted, der opfordrer til ro og dybe vejrtrækninger.

    SvarSlet
  5. Ham Palle er altså den flittigste dygtigste mand jeg kender, og jo jeg kan godt følge ham, ifht tilsat det er terapi, for hvilken tilfredsstillelse må det ikke være, at kunne kreere så flot en havedam. Hils ham og sig fra mig, at jeg synes, den er fantastisk flot. Forresten, har fiskene stamtavle?:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Charlotte og nix, ingen stamtavler, dér sætter jeg alligevel grænsen. Det er nok med en hund med sådan en ;-)

      Slet