mandag den 11. juni 2012

Som jeg da har glædet mig...

...til denne friuge. 6 vagter er netop lagt bag mig og jeg har i den grad set frem til at holde fri i dag. I morgen står den på undervisning af et nyt elektronisk medicinsystem, så det ville være fantastisk med en dag som jeg kunne bruge helt som jeg ville. Desværre driller igen en fæl hovedpine og jeg jeg kan ikke koncentrere mig om noget som helst. Sengen er det bedste sted. Håber jeg er frisk igen i morgen, men indtil da kan jeg da lige vise 2. stykke af den KAL mystery shawl jeg er i gang med. Jeg har lavet 2. stykke her i weekenden, og heldigt for det, for i dag bliver der absolut ikke strikket, ØV! Jeg kan mærke at jeg desværre ikke kommer rundt på bloggen i dag, jeg kigger forbi en anden dag. Og håber du har en dejlig dag uden hovedpine til næsten at nedlægge dig.



2 kommentarer:

  1. Dit strik ser spændende ud; det bli'r super skønt.
    Jeg føler med dig; lider jo selv meget af migræne hvor der ryger flere dage ud af kalenderen.
    Jeg har erfaret at et tilskud af magnesium har gjort underværker, så jeg ikke så ofte bli'r alvorligt ramt.
    Håber du er frisk til i morgen; det er rædselsfuldt at skulle koncentrere sig om noget når man har det sådan.

    Go' bedring...
    Britta

    SvarSlet
  2. Tusind tak Britta og jo hovedpinen er heldigvis væk igen:-)

    SvarSlet