mandag den 25. juni 2012

Venter i spænding

Jeg er næsten i hus med 4. del af mit sjal, mangler kun 4 pinde. Et fint bladmønster har taget form og det er spændende at se hvad der skal komme efter. Jeg må vente til sidst på ugen med at få spændingen udløst. Indtil da, skal jeg lige overveje hvilket strik der så skal bruges tid på de næste dage. Jeg har fri uge og forhåbentlig masser af tid til strik od over alle de andre ting en fri uge hurtigt bliver fyldt med. I dag skal jeg både nå at have fat i dyrlægen - det er desværre stadig noget skidt med min lille Dina. Men foruden det, har jeg lige en tid til reparation af et stenslag vi har fået i forruden på bilen - endnu et, og endelig har jeg en tid hos min fysioterapeut. Det glæder jeg mig til, hun har nemlig magiske hænder, er jeg overbevist om, uhh, som det skal blive godt.

Må du få taget godt hul på denne sidste uge af juni måned også :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar